Zmiana etykiety w aspekcie PR

Zmiana to nie tylko przedsięwzięcie techniczne. Poniższy przykład pokazuje, w jaki sposób wykorzystać go do działań wizerunkowych, przez publikację notatki prasowej:

Już w bieżącym miesiącu produkty marki Cromax (wcześniej: DuPont Refinish) będą sprzedawane w opakowaniach ze zmienionymi etykietami.

Etykiety zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo rozróżnić i odnaleźć w mieszalni. Każda rodzina produktów, od żywic po lakiery bezbarwne, otrzyma etykiety w tym samym kolorze.

Dodatkowo rodziny Cromax Pro Basecoat, Cromax Basecoat, Centari oraz Imron Fleet Line będzie można rozróżnić dzięki szacie graficznej etykiety, na której pojawi się odmienny motyw wizualny. Na etykietach znajdzie się też szeroki, kolorowy pasek, zawierający kod i opis produktu (a w przypadku pigmentów także nazwę koloru).

Źródło: www.e-autonaprawa.pl, fot. Cromax