
Ruszyła nowa kampania Monini, która obecna będzie we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych.
Akcja potrwa do końca września, a jej celem, obok wzmocnienia świadomości i wizerunku marki wśród nowych i dotychczasowych użytkowników oraz celów pro-sprzedażowych, jest prezentacja odświeżonego wizerunku marki oraz nowej ciemnozielonej butelki i etykiety dla produktów marki Monini.
Na nowej butelce oddaliśmy dekoracyjne tłoczenie w postaci naszej historycznej gałązki oliwnej, która poprzez wplecenie nazwy MONINI symbolizuje wartości marki. Nowa butelka jest przyjazna środowisku w związku z tym, że jest wyprodukowana w 70% ze szkła recyclingowego. Design, tradycja i szacunek dla środowiska znalazły nową formę. Zamysł jaki towarzyszył operacji zmiany wizerunku marki MONINI, to unowocześnienie i odświeżenie dotychczasowego loga, przy zachowaniu jednocześnie tych elementów, które od zawsze stanowiły o jego charakterze – tłumaczy Joanna Świątek, Brand&Trade Marketing Manager Monini Polska.
Monini jest wiodącym producentem na włoskim rynku oraz eksportuje oliwę do ponad 30 krajów na całym świecie. W Polsce jest niekwestionowanym liderem na rynku producentów oliwy z oliwek. Od początku istnienia pozostaje firmą rodzinną.
Źródło: media2.pl