Skanery stacjonarne
Aktualizacja

Trwa aktualizacja oferty dostępnej na stronach internetowych MK profil. Jeżeli nie znaleźli Państwo oczekiwanego produktu, prosimy o kontakt z biurem firmy pod numerem telefonu 12 623 84 12 lub przez email: etykiety@mkprofil.pl Przepraszamy za utrudnienia.
Etyczny wymiar etykiety

Napisy „gluten free„, „organic” na opakowaniach produktów sugerują, że są one zdrowe. Naukowcy ostrzegają jednak, że takie oznakowanie wywołuje w klientach złudne przekonanie o tym, że ich dieta jest zdrowa. Przeciwutleniacze, produkty bezglutenowe, organiczne i eko – to słowa wabiki. Osoby, które po nie sięgają sądzą, że są zdrowsze, przez co ich dieta również staje […]
Etykieta z Twoim imieniem

Etykieta bez marki Coca-Cola powtarza w tym roku akcję umieszczania imion na puszkach i butelkach z napojem. Sprawdź, czy twoje znalazło się w zestawieniu! Wiele z was zapewne pamięta zeszłoroczną kampanię reklamową Coca-Coli, kiedy etykiety z nazwą produktu zastąpiono imionami popularnymi w danym państwie. Akcja odniosła nadspodziewany sukces – zdjęcia puszek i butelek z imionami […]
Etykietowanie żywności wg rozporządzenia WE 1169

Pod tymi czterema cyferkami kryje się rewolucja, która sprawi, że etykietowanie żywności już nigdy nie będzie takie proste. Już od początku tego roku producenci mięsa mielonego muszą informować konsumentów o zawartości tłuszczu oraz kolagenu. Producenci żywności szykują się do opakowaniowej rewolucji. 13 grudnia 2014 roku wejdą w życie nowe przepisy, które całkowicie zmienią wszystkie etykiety. […]
Czy nowe wymagania dotyczące etykiet żywności ułatwią wybór konsumentom?

Branże spożywcze od kilku miesięcy przygotowują się do wprowadzenia nowych, bardziej czytelnych etykiet ułatwiających konsumentowi świadomy wybór produktów. Dotychczas w UE obowiązują różne przepisy dotyczące znakowania żywności. Często etykiety są mało czytelne i nie zwierają wszystkich niezbędnych informacji o produkcie. Nie ma też obowiązku informowania o kraju jego pochodzenia. Tymczasem konsumenci stają się bardziej świadomi […]
Etykiety spożywcze okiem konsumenta

Z badań wynika, że dwie trzecie Polaków nie czyta etykiet na kupowanych przez siebie produktach spożywczych, a jeśli nawet zdarzy im się na nie spojrzeć, to nie potrafią ich zinterpretować. Bywa również, że producenci świadomie wprowadzają konsumentów w błąd, a istotne informacje są napisane małym drukiem. Specjaliści do spraw żywienia podkreślają, że etykiety powinny być […]
Papierowe etykiety eco-friendly

Firma ZL Nałęczów Zdrój, właściciel marki Cisowianka, w trosce o środowisko naturalne ciągle zmniejsza masę opakowań. Obecnie stosowane są jedne z najlżejszych opakowań typu PET w branży. Etykiety na większości naszych opakowań są z papieru czyli przyjazne środowisku. Trwają prace badawczo rozwojowe nad zastosowaniem całkowicie biodegradowalnego tworzywa na opakowania – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agata Berndt, […]