
Pasażerowie LOT-u mogą korzystać z ośmiu stanowisk umiejscowionych przy tradycyjnych stanowiskach odpraw polskiego przewoźnika w strefie C lotniska. Kolejne osiem kiosków self check-in znajdują się w sąsiedztwie, w strefie D lotniska.
Nowo udostępnione stanowiska są wyposażone m.in. w funkcję automatycznego czytnika paszportów oraz kart lojalnościowych i kredytowych. Pozwala to znacznie przyspieszyć proces odprawy biletowo-bagażowej i uniknąć kolejek do stanowisk odpraw.
Wszystkie nowe stanowiska wyposażone są w czytniki kart, skanery kodów kreskowych i dokumentów. Pasażer może w łatwy i szybki sposób dokonać w nich odprawy biletowej, wydrukować kartę pokładową, a nawet dokonać wstępnej odprawy bagażu i wydrukować wywieszkę bagażową (obecnie tylko jeden z przewoźników udostępnia taką możliwość).
Dodatkowo, pasażerowie LOT-u mają do dyspozycji także sześć funkcjonujących kiosków należących do lotniska Chopina w Warszawie, gdzie znajduje się aplikacja do odprawy podróżnych polskiego przewoźnika.
Wierzymy, że nowe stanowiska self check-in na warszawskim lotnisku, które jest przecież naszym hub’em, realnie przyspieszą odprawę pasażerów. Dzięki temu podróż LOT-em będzie jeszcze bardziej komfortowa, już od samego początku pojawianie się podróżnego w porcie lotniczym – mówi Leszek Chorzewski, rzecznik prasowy PLL LOT.
Pasażerowie PLL LOT mogą również korzystać z samoobsługowych stanowisk odprawy check-in nie tylko w Warszawie, ale również w innych portach lotniczych, w których znajdują się kioski self check-in należące do innych przewoźników bądź samego lotniska.
Źródło: informacje prasowe LOT