
Etykieta bez marki
Coca-Cola powtarza w tym roku akcję umieszczania imion na puszkach i butelkach z napojem. Sprawdź, czy twoje znalazło się w zestawieniu!
Wiele z was zapewne pamięta zeszłoroczną kampanię reklamową Coca-Coli, kiedy etykiety z nazwą produktu zastąpiono imionami popularnymi w danym państwie. Akcja odniosła nadspodziewany sukces – zdjęcia puszek i butelek z imionami zalały w błyskawicznym tempie media społecznościowe. W tym roku Coca-Cola postanowiła powtórzyć ten zabieg reklamowy.
W tym roku będziemy mieli o wiele większą szansę na odnalezienie na sklepowej półce coli ze swoim imieniem. Ilość propozycji wzrosła ze 150 do 1138. To ok. 85 % używanych na co dzień w Norwegii imion i pseudonimów.
– Etykiety z imionami były hitem, ale wtedy wielu imion nie uwzględniliśmy, bo ograniczało nas założenie, że wybieramy 150 najpopularniejszych imion. W tym roku chcemy dzielić się radością z większą liczbą osób – powiedziała odpowiedzialna za kampanię Coca-Coli w Norwegii, Tonje Haugen.
W tym roku na puszkach również nie pojawi się część imion, np. Mohammed, który w tym miejscu mógłby urazić uczucia religijne wielu osób.
Polskie imiona na etykietach
Coca-Cola to napój, który jest przez Norwegów uwielbiany. Od wielu lat sprzedaje się doskonale i nie może go zabraknąć w norweskich domach. W tym roku Polacy w Norwegii będą mogli kupić puszki i butelki coli ze swoim imieniem. Które imiona specjaliści od reklamy postanowili uwzględnić na liście? Możesz sprawdzić na stronie źródła poniżej.
źródło: www.mojanorwegia.pl