
Szatę Książęcego, jednej z tegorocznej nowości w portfelu Kompanii Piwowarskiej, opracowało Wilk Studio. W projekcie graficznym etykiety uwzględniono połączenie efektów matowych z metalicznymi, które dzielą etykietę na dwie części. Rozwiązanie takie, poza unikalnym walorem estetycznym, stanowi również duże wyzwanie produkcyjne.
– Proces przygotowania do druku takiej etykiety jest skomplikowany i wymaga sporego doświadczenia. Grafika budowana jest z kolorów procesowych i spotowych (CMYK + Pantone) i drukowana w tzw. dwóch przelotach. Przekłada się to na świetny efekt jednak wymaga wielkiej precyzji na każdym etapie produkcji – powiedział Szymon Ryngwelski manager w Wilk Studio – Dzięki współpracy z Kompanią Piwowarską mieliśmy wyjątkową możliwość uczestnictwa w procesie przygotowalni w drukarni, wypracowania dedykowanych farb i samego druk etykiet.
Etykiety Piwnej Kolekcji Specjalności nawiązują graficznie i kolorystycznie do indywidualnego charakteru każdego z wariantów piwa Książęce. Chmiel nawiązuje do bogatego bukietu Czerwonego Lagera, jęczmień – do łagodnego smaku, powstałego z kombinacji czterech odmian słodu jęczmiennego wariantu Ciemne Łagodne, zaś pszenica podkreśla harmonijny smak Złotego Pszenicznego. Design ma podkreślać oryginalność i wyjątkowość smaku wszystkich wariantów rodziny Książęcego oraz pozycjonować je w kategorii premium.
Książęce ma być pierwszym polskim piwem premium, którego wizerunek będzie budowany poprzez oferowanie konsumentom różnorodnych gatunków i smaków piwnych.
Źródło: www.brief.pl